I'm on FIRE!

      2010-05-27 / 16:38:54 Publicerat i kategorin Allmänt  
Jajjamensan! Idag har man varit ledig från jobbet, men jag har istället suttit vid min lilla studio (om man nu kan kalla det så) hela dagen.

Har jobbat med:
  • Field Of Gold (cover)
  • Trapped (egen låt)
  • I'm Sorry (egen låt)
Samt skickat iväg andra låtar på posten.

Vad KUL det känns att ha kommit igång med musiken igen, jag lever!!
Nya låtar är snart på väg upp på min youtube, så höll öron och ögon öppna, ni som vill förstås.

Vem är denna J som kommenterat om filmen "Dead Poets Society" ? :) Kul med kommentarer!




Kommentarer
Postat av: Maya

gissar på Jonas haha..

2010-05-27 @ 16:42:58
URL: http://mdunkels.blogg.se/
Postat av: Anki

Ofta man kommenterar sin egen blogg.. Men men, vad KUL om det är Borgmesiter, då ska jag göra ett hedersinlägg till honom senare ;)

2010-05-27 @ 20:24:34
Postat av: Ina

Hej Anki! Vad kul att hitta din blogg, och vad kul att du håller på med musiken. Fast det visste jag ju att du skulle göra med tanke på datorn och allt du köpte.



Anyway, jag tänkte höra var du köpte ditt ljudkort? Och kanske vilken modell för jag är lite lost på det där.



Ha det bra!

Kram

2010-05-27 @ 20:43:56
URL: http://snowstars.blogg.se/
Postat av: Vicky

Love you big star. Du är den absolut bästa och finaste.Snart kommer något i din brevlåda=)massa kram och kärlek.

2010-05-28 @ 09:29:56
Postat av: Marina

Bra du har kommit igång som man får lyssna på några hits snart! ;)

2010-05-29 @ 09:36:11
URL: http://marinalundsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story