Händelserik helg

      2010-05-23 / 22:54:27 Publicerat i kategorin Allmänt  
I helgen har jag varit "pappas pojke" som grannen i Forsmark sa.
Jag har bland annat gjort följande:
  • Slipat golvåsar
  • Sågat, limmat och borrat golvskivor
  • Lagt skydd för golvvärmen
  • Dragit spik och dörrlister
  • Lagt isolering
  • Burit gipsskivor
  • Sett ishockeyn
  • Dragit en bilragg med pappa i naturen
  • Hälsat på Viktoria med familj
  • Ätit go'mat och hälsat på go'folk i Stensele

Så... Gott folk! Nu ska jag isäng och sova som en stock!!



Forsmark i mitt hjärta <3



Kommentarer
Postat av: Marina

Haha! Och Vilken underbar syn det är!! :)



Ska försöka svara på ditt brev idag. Jobbar till 17 sen blir det att skriva. :)

2010-05-24 @ 07:49:05
URL: http://marinalundsten.blogg.se/
Postat av: Stannapanna

Hoj pinglan ! Såg först nu din kommentar ! Hoppas allt är bra med dig ! Såg inte till dig när du var hem- men du verkar ha haft fullt upp (- och jag var ju inte hemme heller ) Sköt om dig !

2010-05-25 @ 14:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story