Veronica Maggio -V För Vendetta

      2010-06-17 / 22:56:19 Publicerat i kategorin Allmänt  
Jag ÄLSKAR den här låten, och Framföralt texten, READ, LISTEN, AND ENJOY :)

"Började för länge sen, ville bara sjunga men, jag fick kämpa länge för min dröm.
Jag ser inget fel med den, tvivlade men gör det än, på om det skulle gå.

Sa du nånting, bad jag om svar. Jag kunde inte riktigt höra vad du sa?
Du kommer aldrig kunna hålla mig tillbaks.

Många av oss bygger nåt, andra river ner det och, fördriver tiden med att titta på!
Skrivna ord finns kvar för gott, det du säger bleknar bort. Du är och kommer alltid att vara rädd.
Här är scenen varsågod!, alla väntar sig nåt stort. Så visa hela världen ditt geni.
Jag har mera tålamod, än vad du har hårda ord, det måste du förstå.

Började för länge sen, allting har förändrats men, inget är förlåtet inget glömt. Vissa av er tvivlar än, tvivlar men jag har bestämt - att inte höra på!"








Kommentarer
Postat av: Mariiina!

Jag har inte lyssnat så himla mycket på Maggio. Den enda gången jag lyssnat på henne var när du och jag satt i bilen din på väg från studion till posten, tror jag det var, vi skulle posta låtarna till melodifestivalen.



Men du har nog rätt, texten på den här låten är klockren!

2010-06-18 @ 12:35:53
URL: http://marinalundsten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skicka mitt "nog" förresten! :P

2010-06-18 @ 12:36:58
Postat av: Mariiina!

Men åååå! Vad jag gör bort mig! Skippa mitt "nog" förresten, menade jag ju! :P



också skriver jag mitt namn också! :)

2010-06-18 @ 12:38:01
URL: http://[email protected]
Postat av: vicky

See you on lördag=)pöss!

2010-06-22 @ 15:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story