Slå klackarna i taket

      2010-06-10 / 14:45:21 Publicerat i kategorin Allmänt  

Bjuder på ett klipp där jag sjunger Oh Lauras "Release Me", medan ni läser mitt jättespännande inlägg.






I natt drömde jag att jag skrev en låttext. En text som jag var så nöjd med, som hade ett sammanhang och en mening. Och vet ni vad!? Jag hade kvar den i huvudet i morse när jag vaknade.
Så nu längtar jag hem så jag kan kasta mig i soffan och knyta ihop orden som finns kvar till en bra text. Lovely!

I morgon bär det av hemåt. Ska vara i stugan med familjen och renovera och bara njuta av Forsmark!
Jag hoppas jag hinner säga hej till älskade familjen Bergström <3

Och efter helgen blir det back to work (med lillgoffen) och sen ska jag ta tag i min sång!
Liveframträdandet i Kramfors närmar sig med stormsteg och jag ska samla mod och självförtroende! Jag ska slå klackarna i taket, jag ska ge järnet, jag ska ha kul och göra mitt bästa! Det är allt jag kan göra! Och om folk gillar låten får jag förhoppningsvis röster också.

Röstningen börjar 28e juni och jag väntar med spänning.

Och kom ihåg kära vänner:
Livet är en gåva - behåll det inte för dig själv! Dela med dig! Visa vem du är och ge andra kärlek.



Kommentarer
Postat av: vicko

åhh lovely=) du måste hinna!puss

2010-06-13 @ 10:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story