The Light Of My Life

      2010-06-28 / 18:50:30 Publicerat i kategorin Allmänt  
Vi får INTE glömma alla dom som hjälpt mig med låten!

ANDREAS (MrMidi) - Stort Tack för att du gjort låten med mig, arrangerat och mixat den så bra! TEAMWORK!! <3

Viktoria, Marina, Martin (de tre musketörerna) på kör! Lovely!

Matz (Lillpalten) - tack för grovmixen, den behövdes! Super!

Björn - för inspirationen och för att du är The Light Of My Life! <3

Egentligen borde jag skriva, ingen nämnd, ingen glömd. Men skickar ett tack för alla som skickat sms och stöttat mig. Ni vet vilka ni är!

"Please don't ever let me go.
'Cause I need you so
Please never stop loving me
Even if I sometimes
don't know who I am
I need you
So I can breathe

You're the light of my life
You raise me up when I fall apart
And I wanna tell you
I love you so

You take me as I am
And you look at me
The way only you can
Please don't ever let me go
'Cause I need you
So I can breathe

You're the light of my life
You raise me up when I fall apart
And I wanna tell you
I love you so

I wanna tell you
You're the light of my life
I wanna tell you
You're the light of my life

You are the light of my life
You raise me upp when I fall apart
You are the light of my life
You are the light of my life"

Om ni vill rösta på mig ringer ni 09955504 :) ♪♪♫♪♪


Ni har till onsdag på er att ringa på eran favorit, låtarna hittar ni här:
http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=3147&grupp=5043






Kommentarer
Postat av: Marina L

Du är så välkommen sååå! :)



JAG RÖSTAR!!! JAG RÖSTAR!!!



du är såå duktig, tjejen!!!



2010-06-28 @ 20:48:56
URL: http://marinalundsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story