Måndagmorgon

      2010-06-07 / 09:08:06 Publicerat i kategorin Allmänt  
Som jag skrivit tidigare så har jag en känsla av att det är på måndagar man ska börja "sitt nya liv".
Då man skärper sig, tar tag i saker, blir lite nyttigare, börjar om på noll, samlar in nya krafter.
Men på något sätt lyckas man alltid skjuta upp det till nästa måndag... eller den nästkommande.

Nu är det snart dags för avstämningsmöte med min Teamleader. Hoppas man får positiv respons och att man gör ett bra jobb. Ni kan ju hålla tummarna för mig.

Helgen har varit underbar, jag och darling hade fått ett presentkort av gulliga svärmor med ett hotellrum en natt på Scandic. Så vi körde till Sundsvall, gick på stan, åt god mat, såg på bio - Prince of Persia, åt jordgubbar och drack champange. Vi firade förlovningsdag och 5årsdag på en och samma gång <3 Lovely!

Och som pricken på i'et blev vi bjudna på supergod middag igår! En riktig sommarkväll med grillning på balkongen på Fagottgatan! Toppen!

Nu ska jag ta mig i kragen, dricka en kopp kaffe, och vakna till. Och göra något BRA av den här dagen!



Kommentarer
Postat av: vicko

Men vikken myshelg=)kram på er

2010-06-07 @ 12:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story