Jaaa...

      2010-06-15 / 23:09:08 Publicerat i kategorin Allmänt  
... jag har hört av en riktigt god vän att jag ska uppdatera min blogg. Så det är bäst att lyda order?
Men hur många läser egentligen? Vore kul att veta, så om Du läser, lämna en kommenter så jag vet vilka som följer mina superspännande inlägg :) please <3

Detta händer just nu:
Jag får semester efter fredagens arbete i två veckor. Det blir härligt, eftersom jag är så hemmakär längtar jag verkligen hem!

Sen så ser jag framemot Livekonserten 30/6 i Kramfors. Så det blir en tur hit ner under semestern i alla fall. Ska samtidigt passa på att hjälpa Dessan hämta sina grejjor ur lägenheten i Umeå.

Jag övar för fulla muggar på sången och hoppas på att det hjälper.. Practice makes M____a. You know the rest :)
Röstningen startar 28/6 så jag hoppas att folk gillar låten och röstar så att jag går vidare till nästa deltävling som är i Sundsvall 7e juni. Håll utkik på hemsidan hur man röstar. www.sr.se/vasternorrland och sen klickar man på Program a-ö och väljer svensktoppen nästa 2010.

Jag känner en kamp mot mig själv, men den ska jag övervinna genom att bara tänka positiva tankar! För visst äre det man ska göra?

Som jag skriver i låttexten till en av mina låtar "I Am Doing Fine" så tänker man tillbaka till den lilla flickan man en gång varit. Man vill gå bakåt i tiden. Berätta för sig själv att allt kommer gå bra och ordna sig. Huvudsaken man håller sig till de människor som betyder mest! <3

Önskar jag hade någon av mig själv ett halvår framåt som kunde säga: "Konserten kommer gå bra!, folk gillar låten och kommer att rösta på den". Just nu kan jag bara hoppas. Musiken betyder allt och jag älskar att sjunga!

Det man ska koma ihåg är att man utvecklas varje dag - SÅ!!! - Carpe Diem! Ta vara på varje tillfälle du får! Och gör något bra av dina dagar! Det ska jag göra!, och det är även ett tips till dig som läser!

Just nu sitter jag framför en film med bärbara datorn i knäet och funderar på att kvälla snart. Jag saknar min älskling otroligt mycket, men samtidigt är det bra att vara själv så man tar sig tid att öva på sången ordentligt.

Annars skulle jag bara vilja kramas <3

All kärlek till min käresta och ett stort tack till mina vänner som alltid stöttar mig!
Och M - du vet vem du är! <3




Kommentarer
Postat av: Marina

Jag läser!!! Jag är en trogen följare! :)



Självklart ska du tänka positivt. Bort med de dåliga tankarna! Se det som ett tillfälle att utvecklas, att spränga dina gränser. Det är det här du vill, Anki! Det är det här du brinner för, det du tycker är ROLIGAST! Sluta tänka så himla mycket, bara KÖR! Se till att ha kul! Då kommer resten sen!



Sen så har du ju tagit dig dit du är av en anledning också.. Glöm inte bort det!



Hmm, M? Är det möjligtvis lilla jag?



KRAAAAM!



2010-06-16 @ 10:09:50
URL: http://marinalundsten.blogg.se/
Postat av: Marina

har min kommentar försvunnit?

2010-06-16 @ 10:50:15
URL: http://marinalundsten.blogg.se/
Postat av: Ina

Jag läser också :) Och jag har lyssnat på de andra låtarna och tyckte de var ganska tråkiga.. Så din låt ligger bra till, enligt mig :)



Kram

2010-06-16 @ 11:32:30
URL: http://snowstars.blogg.se/
Postat av: J

Att läsa era bloggar är ju det enda man har att se fram emot om dagarna så jo, jag håller med, du måste uppdatera mer! Och konsertern kommer att gå bra! "If there's no struggle, there's no progress". Tänk på det! :D



Du får börja med "Anki makes perfect" som mantra.

2010-06-16 @ 15:11:13
Postat av: stannapanna

Jag läser !!!

2010-06-16 @ 15:21:43
URL: http://ludvigssons.blogg.se/
Postat av: Amandarin

Jag läser din blogg. :D

Uppdatera Mera!!! (:



Jag tror att det kommer gå skiit bra i Kramfors!



Pussälsk<3

2010-06-16 @ 16:33:56
URL: http://awinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story