Home Sweet Home!

      2010-06-23 / 18:14:44 Publicerat i kategorin Allmänt  

På vägen hemåt hann jag stanna i Storuman och ta en liten kväll med kortspel,
och därefter ett besök på trean och träffa goda vänner :)



Hann även hälsa på familjen Bergström, och där hittade jag två stycken Spiderman(s) :)



Nu är jag hemma med familj, morfar, katt, hund och björn <3




I morgon bär det av till underbara Forsmark där det blir att fira midsommar och jobba på huset.



Sen efter midsommarhelgen tar jag och brummar till Härnösand för på onsdag är tävlingen i Kramfors ♪♪♫♪♪

Kl 9.30 på måndag kommer telefonnummer till varje låt att läggas ut på p4 Västernorrlands hemsida. Då kan man rösta fram tills efter uppträdandet på onsdag.


Så mina vänner, ni kan vänta er ett sms när jag vet vars man ska ringa för att rösta på "The Light Of My Life" ♪♪♫♪♪

För övrigt är jag väldigt nervös inför sången. Har varit hes och haft hosta ganska länge nu. Besökte farbror doktorn idag.. Men det var mer en faster doktor.. Jag fick penicillin för luftvägsinfektion.. Håll tummarna för mig! Jag VILL bli frisk och göra BRA ifrån mig på konserten!!

Efter konserten brummar jag uppöver igen. Då är det ju Storumandagarna, wiiihoooo!
Och sen tillbaka till Härnösand..
Äre sån här planering man kallar för semester?
Skulle nog ha gjort som Dessan och åkt till Kreta om jag skulle kunna ta det lugnt..

Sköt om er!



Kommentarer
Postat av: Marina Lundsten

Shit ANKI! Vad långt hår du ha fått!!!



Va fint det kommer bli i huset i Forsmark! Va duktiga ni är!!!



Jag kommer hålla ALLA TUMMAR OCH TÅR FÖR DIG!! Det kommer gå bra! Gör det bästa av situationen! Se till att ha roligt!!!



En STOR KRAM till dig!!

2010-06-23 @ 19:26:56
URL: http://marinalundsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story