"Vi har lyxen att själva utforma våra liv, att skapa våra egna regler"

      2010-07-09 / 21:33:04 Publicerat i kategorin Allmänt  
Robin Hood har klättrat över murarna!!! Nu väntar jag bara på att sjukdomen ska gå över, då blir det en ny sång att sjunga in. Och den här ska ha DRAG i sig. Vänta ni bara.

"Listen to Iron Maiden Baby, with me. Oooooooo" <- Utmaning: Någon som vet vilken låt denna textrad kommer från?

_______________________________________________________________


Igår blev det en tjejtripp till Sundsvall för att se bio "Sex and the City 2". Den du Vicko! Den skulle du ha sett. Jag ser den gärna en gång till.

"Vi har lyxen att själva utforma våra liv, att skapa våra egna regler"

Idag pratade jag med morfar. Jag saknar honom så himla mycket, vill inte att han ska vara ensam ♥
Jag sa att på Tärnamarknan ska vi hjälpa han så han också får marknadsshoppa och träffa folk. Då blev han glad och längtade redan ♥
Hoppas dagarna går fort så att det snart är dags!



____________________________________________________________________________

Nu antar jag.... rätta mig om jag har fel...... att "Anki.. hon är en oskyldig liten tjej som lyssnar på lugn musik". Visst, jag diggar absolut inte hårdrock och skrikmusik.
MEN det finns vissa lite hårdare låtar som jag gillar. Och Anan slog huvudet på spiken när hon visade mig en låt idag hon trodde jag skulle gilla. Och JAJJAMENSAN!

Och den mina vänner, ska jag bjuda på här i slutet på inlägget:


En av mina favoriter:



Anans förslag:







Kommentarer
Postat av: Dessan

Min favorit låt med my chemical romance är "cancer". Den finns att söka på spotify men sök den på youtube, jag garanterar dig att det då kommer att rinna en tår eller två nedför kinden den.

2010-07-10 @ 18:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story