Onsdag

      2010-07-07 / 10:59:25 Publicerat i kategorin Allmänt  
Jag är less på att va sjuk!! Efter en luftvägsinfektionen med penicillinkur har man nu dragit på sig en stor fet förkylning, med ont i halsen, feber och bihålorna börjar värka! Men... jag är inte bitter! Jag är på jobbet och hoppas på det bästa...

"Låt oss vara tacksamma, för om vi inte lärt oss mycket idag så har vi alla fall lärt oss lite. Om vi inte har lärt oss någonting så är vi alla fall inte sjuka. Om vi är sjuka är vi alla fall inte döda. Så låt oss vara tacksamma."

Jag blir nog frisk snart.
Alla planer inför helgen har ändrats, men det är lika bra.. Skulle inte ha orkat med det. Det blir alltså ingenting med Gatumusikant VM, Swampsoccer SM eller hemfärd mot Storuman.
Stannar i Härnösand och hoppas på en lugn och skön helg med den bästaste! ♥ Det blir bra det :)

Har en svacka i musiken, måste komma över den här höga muren och ta tag i alla mina ideèr. Jag får göra som Robin Hood och klättra över den. Lätt som en plätt! Eller hur??
Men han är ju efterlyst. Min största fiende är mig själv, jag har en reward på mig själv/att ta tag i mina ideèr. Men det är tur att man har ljusa dagar och en Little John på axeln som säger att allt kommer gå bra. Nu svamlar jag alltför mycket, bäst att avrunda!



Jag älskar att göra människor glada! En liten god gärning, och hela min dag känns meningsfull!



Kommentarer
Postat av: Marina L

Det är lugnt tjejen! Nästa år då banne mig är vi med! Förutsatt att det blir samma grej nästa år också då förståss. :)



Ja, visst! Det är bara att klättra på!



"There's always gonna be another mountain

I'm always gonna wanna make it move

always gonna be an up hill battle

sometimes I'm gonna have to loose

aint about how fast I get there

aint about whats waiting on the other side

It's the climb"



http://www.youtube.com/watch?v=NG2zyeVRcbs

2010-07-07 @ 22:15:27
URL: http://marinalundsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story