Funny feeling...

      2010-07-30 / 17:04:46 Publicerat i kategorin Allmänt  
... Jag har en konstig känsla. Inte kul ..  (not fun).. Utan konstigt (wierd). 
Hur blir man av med den om man inte vet vad det beror på?
Tror att jag omedvetet är lite orolig över att bli sjuk igen.

Har varit så trött och vimsig dessa dagar i veckan.
Igår orkade jag ingenting, gick i säng 20.30.
Idag.... Vill jag bara sluta jobba och åka hem.
Nåväl, det går nog över!

"Låt oss vara tacksamma, för om vi inte lärt oss mycket idag så har vi alla fall lärt oss lite."

Annars då? Jo..
Jag vill komma igång att prova massa ändringar på min låt. Men har som inte haft ork till det heller..
Jag ska vila i helgen och samla krafter på en efterlängtad grillkväll med släkten. Då är jag nog fit for fight nästa vecka och ska ta tag i en massa saker.

Förresten så har jag inhandlat en alldeles egen MChjälm, och den mina vänner! Den är coool! 
Slänger kanske upp en bild senare så ska ni få se med egna ögon.

Efter jobbet bär det av mot Stenselemaffian, det ska bli mysigt! Tror jag ska tigga mig ett skönt bad och en stund under solariet. Och sen bara sitta och mysa framför tv'n med Rossi 
DET kallar jag för fredagsmys!

Och på tal om mys vill jag planera in en helg med brudarna från Forsmark/Oltokken. Miss ya!

Alla kramar jag har skickar jag till morfar, krya på dig! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story