Friends (forever)

      2010-07-27 / 15:26:40 Publicerat i kategorin Allmänt  

När jag var liten brukade jag vara rädd för så många saker.Att jag skulle stå och trampa på samma ställe i evighet. Att mina drömmar skulle stanna av. Men det är sant så som dom säger, att tiden spelar en ett spratt ibland. Ena dagen drömmer man, och nästa så har drömmen bli verklighet.
 

Ibland vill man gå tillbaka till sitt gamla jag och säga till sig själv att slappna av - att allting kommer att bli bra.


Jag skulle säga åt mig själv att umgås med människor som får henne att må bra. Människor som gör henne till den hon är idag.


Misstag är gjorda, känslor har sårats, läxor lärda (även bokstavligt talat), men detta glömmer vi fort. Hur kommer det sig?


Vi är snabba på att förtränga det dåliga, även om det tar lång tid att läka.

Kanske för att vi behöver tro att tiden vi umgåtts med våra vänner verkligen betyder något, att detta har hjälpt oss ur våra svåra stunder. Och absolut är det så. Finns ingen tvekan om saken!

Tiden vi aldrig kommer glömma är de minnen som finns från goda kärleksfulla vänner.

 


Tyvärr så äre ju så att ... "Friends comes and goes", 
Men som tur är  "a few precious will hold on."


Ni vet vilka ni är: familj, vänner, nära och kära.

Puss till min älskling


Kommentarer
Postat av: Helena öö

Så saNt.. Friends come and goes..men Även trots avstånd och få ord mellan oss kommer du aldrig försvinna. Du är allti min vän i ur och skur och jag finns alltid för dig!

2010-07-27 @ 17:19:30
Postat av: Marina

<3 Du vet var Du har mig.. <3

2010-07-27 @ 17:29:44
URL: http://marinalundsten.blogg.se/
Postat av: Annika

Fick min blogg fin genom att söka på gratis bloggdesign typ.. det var en tjej som hade ne blogg med fria designer som man bara kopierade in i HTML grejen.. :)

2010-07-27 @ 17:48:23
URL: http://annikaul.blogg.se/
Postat av: Annika

Fick min blogg fin genom att söka på gratis bloggdesign typ.. det var en tjej som hade ne blogg med fria designer som man bara kopierade in i HTML grejen.. :)

2010-07-27 @ 17:48:36
URL: http://annikaul.blogg.se/
Postat av: Vicky

Du är den bästa! I love you. Måste berätta något kul när vi mobilas nästa gång=)du är så värdefull.kram

2010-07-30 @ 10:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story