Back to work..

      2010-07-05 / 15:20:57 Publicerat i kategorin Allmänt  
.. efter semestern. Jag har haft det hur bra som helst! :)

Tack alla som hjälpte, röstade och var så snälla under Svenktoppen tävlingen. Det betydde/betyder jättemycket för mig <3 Stor kram till er! 

Midsommar, semestern, och storumandagarna var en succè! :) Var så längesen jag hade riktigt kul!
Det blev bad i badtunnan, renovering i stugan, raggarsväng till Tärna med morfar, promenad med vovven, vatten(krig) med Bergström, en 2,5dagars festlighet, flera varv runt på marknaden, två timmars ångloksfärd, strålande sol, och prat och skratt med underbara vänner <3 :) samt en ond solbränna på axlarna.. Men var gör man inte för att äntligen fått lite sommarkänsla!

Nu sitter jag på jobbet med tusen saker i huvet, mycket planering och saker som ska bestämmas innan helgen. Byta pass, låtar, swampsocccer och mycket mera..... (?) what do to???

En sak i taget, nu ska jag tänka på arbetsuppgifterna istället. Wish me luck!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story