Back in Härnösand...

      2010-07-26 / 19:07:55 Publicerat i kategorin Allmänt  

Helgen hemma och Tärnamarknaden var precis som man förväntat sig = Jättetrevligt! Längtar redan till nästa år.
Och jag hoppas verkligen morfar hade en trevlig dag ute på marknaden :)

Till helgen blir det att åka hemåt än en gång, mycket fram och tillbaka har det varit senaste veckorna. Men nu vankas en liten släktmiddag i Kaskeluokt och det ska bli kul att träffa alla. Det är inte så ofta man ses allihopa samtidigt.

I veckan ska jag försöka skapa mig lite tid till mitt nya låtprojekt. Har fått många tips - tack så mycket :) , så nu är det dags att sätta igång. Ideèrna bara bubblar och alla tips som jag vill prova kommer bli så spännande. Jag måste bara sätta mig ner och komma igång, jag har en bra känsla över den här låten.

Men ikväll äre bio som väntar, ska bli så kul att se den. Eclipse, here I come! Men först ska man jobba klart arbetspasset.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story