Update

      2010-08-30 / 18:43:06 Publicerat i kategorin Allmänt  

Har varit relativt dålig på att uppdatera på sistone, men here we go!
Bilder från Gotlandsresan finns uppe på Facebook så där kan ni kika in om ni är nyfikna. Som sagt så var det en oförglömlig helg, jättekul!

På femkampen fick vi: Köra rally, grävmaskin, en tvillingbil, samt en slalombana med en bil som svängde åt fel håll. Även fast jag visste det så kunde inte hjärnan koppla in att om man svängde vänster for bilen åt höger.. Hmm , man är allt bra trög ibland!

Lite stadsvandringar med fina vyer hann vi också med, samt restauranger med god mat och lite Te-shopping! Man kanske ska ta lite Munkte ikväll efter löpturen jag har planerat.

Nu har ju innebandyträningen dragit igång, det känns riktigt kul! Så nu ska jag komma igång på riktigt o springa lite också!

Älgjakten närmar sig med stormsteg, väntar på jaktkortet och sen är det uppskjutning som väntar på lördag eller söndag. Nytt för i år är att alla måste genomföra ett skjutprov innan älgjakten. Men det ska nog gå bra.

Helgen som varit har man agerat flyttkarl, känns kul att göra goda gärningar. Som tack för hjälpen bjöds flyttkarlarna på en gooood middag, och en massa drycker. Så man var ju lite trött igår. Men det vare värt!! Oooo justja! Jag fick en parfym också, den doftar ljuvligt! Egentligen hade jag inte behövt få någonting, tycker man kan hjälpa sina vänner gratis. Men hon ville jag skulle ha den, söta E!

Har paus på jobbet nu så det är väl dags att avrunda så jag kan njuta av min kaffekopp innan den blir kall.
Så jag får önska alla en trevlig kväll, och Viktoria! - ge Liam och Noel varsin stor kram från mig! ♥


Kommentarer
Postat av: Vicky

Det ska jag göra=)om du var här skulle de attackera dig med kramar vet du=)och jag med=)vi saknar dig.puss å kram

2010-08-31 @ 15:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story