Gotland

      2010-08-23 / 22:10:19 Publicerat i kategorin Allmänt  
Jag ångrar INTE för fem öre att jag åkte till Gotland!
Har haft den bästa helgen på evigheter, har nog inte skrattat så mycket på lääääänge!

Det tackar jag de ComHemmare som gjorde resan till ett riktigt minne för mig
Jag behövde andas in lite ny luft, och guuuuud vad jag uppskattar dem man lärt känna! Hoppas bara ni inte glömmer mig! Ni får inte göra de, lova :)

Jag slänger upp några bilder, men detta mina vänner.....
Det här är bara smakprov. Det kommer mera info och mera bilder ;)

Men vissa saker stannar i Gotland!! - som hemligheter med korttrick tillexempel ;) Eller vilka som var bäst på Femkampen!



Visby Ringmur

Simply The Best!


Moa, Mattias, Kim, Johannes, Kim, Magnus, Angelica och Eva



Hoppas vi ses igen vi Gotlandsressenärerna!




Kommentarer
Postat av: syster

vad söt du var på bilderna [v]

2010-08-23 @ 22:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story