Ärligt är härligt

      2010-08-09 / 11:45:32 Publicerat i kategorin Allmänt  
När man är satt åt sidan så ska man inte sitta i ett hörn och sura eller vara besviken.
Det har jag lärt mig.
Då ska man ägna sig åt de som respekterar en istället.
Åt dem som ger dig energi istället för att ta den av dig.
Önskar jag hade lärt mig det här för länge sen.
Då hade man sluppit älta massa saker förut och tyckt synd om sig själv.
Men nu vet jag, och denna dag och framöver kommer jag inte att bry mig.
Men jag vill ändå ha ärlighet.






För övrigt måste jag bara få tillägga att jag har världens bästa pojkvän! Han är ljuset i mitt liv!

"How can I stand here with you and not be moved by you?
Would you tell me how could it be any better than this?

You calm the storms, and you give me rest.
You hold me in your hands, you won't let me fall.
You steal my heart, and you take my breath away."


Det känns fortfarande overkligt att jag har någon som dig. Det är dig jag vill leva resten av mitt liv med! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story