Ledig dag

      2013-06-27 / 12:10:30 Publicerat i kategorin Allmänt  
Är inne på min andra av två lediga dagar i veckan. Gårdagen tillbringades mest under täcke eller filt pga hemsk huvudvärk. Men efter en lång sovmorgon idag så känns det som att jag lever igen! Sitter med en kaffekopp och bara funderar vad jag ska hitta på, tar de lugnt med andra ord :) Mina förhoppningar idag är att ha städat undan lite här hemma, skrivit lite i fotoalbum och jaaa. vad mer??? Jag ÄLSKAR att inte ha så många måsten :D (!!!!)  Det blir i alla fall lite fysträning ikväll vid 20-tiden men än är det ju ett bra tag kvar dit.
 
I helgen väntas trevligt besök av Elina och Robert, men tyvärr jobbar jag fredag, lördag och söndag. Men ska nog hinna umgås lite ändå :)
 
Nu kommer jag inte på något mer att skriva, lev och må folket!
PS; Grattis CHALLE på födelsedagen <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Musiken hjälper oss genom mycket, och som alla vet kan en människa ha en mängd med olika känslor och humör beroende på olika tidpunkter eller händelser i livet. Så därför behöver vi låtar som vi kan knippa ihop med våra olika sidor och känslor. Min låt är med Brandi Carlile - The Story